نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان ایرانی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت

نمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت

کد محصول: B 20

بناهای درمانی از نیمه دوم قرن بیستم تا به امروز تغییرات اساسی را تجربه کرده‌اند. این تغییرات از پیشرفت تکنولوژی، علم پزشکی و نقش مهمی که آنها در جامعه و بستر خود  ایفا می کنند به وجود آمده است. مطالعات گسترده در ارتباط با تیپولوژی طرح بناهای درمانی موجود در ایران ، نتایج ناامید کننده‌ای را در برداشته است.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت

بیشتر بناهای درمانی در سراسر دنیا و همینطور در ایران به گونه‌ای طراحی شده اند که از کنار هم چیدن بلوکهای آماده که در خوشبینانه‌ترین حالت به لحاظ عملکردی صحیح هستند و ایجاد حصاری (پوسته ساختمان) در اطراف عملکردها به وجود می‌آیند. راهروهای طولانی، تاریک و ترسناک و فضاهای مبهم و بدون کاراکتر و ایجاد ترس و استرس در بیمار(مراجعه کننده) نتیجه ی اینگونه نگرش است. به نظر می رسد زمان باز تعریف و  ایجاد نگرشی نو و معمارانه در طراحی بیمارستان فرا رسیده است تا نقش مهمی در تحول و بهبود فضاهای درمانی و ارتباط مناسب بیمارستان و شهر و به نوعی ایجاد ارتباط نزدیک میان مردم و بیمارستان ایفا کند.

بیمارستان پارس رشت در ۱۰ طبقه بنا شده است و بلندترین نقطه آن به پد هلیکوپتری اختصاص دارد که برای فرود هلیکوپترهای امدادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورودی‌های بیمارستان نیز به گونه‌ای تعبیه شده‌اند که امکان ورود و خروج از هر چهار طرف وجود داشته باشد.طبقه همکف این بنا نیز بر خلاف فضاهای تخصصی طبقات بالاتر، به فضاهایی نظیر اورژانس، کلینیک سرپایی و سالن انتظار اصلی اختصاص دارد که تقریبا در تمامی بیمارستان‌ها مشترک است.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس رشت
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 50
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


نمونه موردی بیمارستان بیمارستان پارس رشت، دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان داخلی،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان در رشت، نمونه موردی بیمارستان بیمارستان پارس، تحلیل پلان بیمارستان داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.