نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان ایرانی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد

نمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد

کد محصول: B 13

بیمارستان شاه رضا که پس از انقلاب اسلامی به امام رضا(ع) تغییر نام داد، ویژگی هایی مشابه همین آثار دارد. مانند بدنه ی آجری، قوس جناغی، کاشی کاری، بام شیب دار، خطوط کشیده ی افقی، تقارن و پلان برون گرا، که به تفسیر توضیح داده خواهدشد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد

ساختمان بیمارستان امام رضا، واقع در استان خراسان رضوی، شهرستان مشهد که از شمال محدود به خیابان ابن سینای شرقی و میدان امام رضا می باشد، از شرق به خیابان همت، از جنوب به خیابان بهار و از غرب به خیابان دانشگاه محدود است.

قدمت این بیمارستان به سال ۱۳۱۲ هجری شمسی و دوران رضا شاه پهلوی بازمی گردد. اکنون ساختمان در مالکیت آستان قدس رضوی می باشد. این ساختمان را کریم طاهرزاده بهزاد در مدت زمان اقامتش در مشهد طراحی نمود.

بنابر گزارش ثبتی بیمارستان امام رضا(ع) در فهرست آثار ملی که توسط اداره میراث فرهنگی خراسان تهیه شدهاست، بخشهای قدیمی این بیمارستان شامل ساختمانهای مدیریت، حسابداری و اداری، آزمایشگاه، سردر ورودی بیمارستان و ساختمان اصلی شامل بخشهای جراحی و سوانح میباشد. در واقع این بیمارستان شامل چند ساختمان منفرد است. اکنون چندین ساختمان دیگر به آن اضافه شده است و برخی از ساختمانهای قدیمی، کاربری خود را از دست داده اند و عملکردی تازه ای به خود گرفته اند.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد

بیمارستان امام رضا(ع) یک بنای ۸۰ ساله است با معماری اصیل ایرانی- اسلامی و سنتی مدرن با کاربری مفید امروزی که توازن، تناسب، تنوع و نقوش آن باعث آرامش خاطر می شود که این مهم در تعامل با کاربری آن است و می تواند از نظر روانی به بیماران کمک کند.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 65
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان امام رضا مشهد،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان داخلی ،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ایرانی، نمونه موردی بیمارستان در مشهد، تحلیل پلان بیمارستان امام رضا مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.