نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بینارستان خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان راش شیکاگو

نمونه موردی بیمارستان خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان راش شیکاگو

کد محصول: B 18

مرکز پزشکی دانشگاه New Hospital Tower Rush که توسط Perkins+Will طراحی شده است، بخشی از یک پروژه تحول در سراسر دانشگاه است که شامل یک ساختمان ارتوپدی، ساختار پارکینگ و سیستم های بارگیری و تحویل جدید نیز می شود. این بیمارستان 800000 فوت مربعی شامل 386 تخت بیمار همراه با امکانات تشخیصی و درمانی مانند بخش های جراحی، رادیولوژی و اورژانس است. این بیمارستان در مجاورت بزرگراه آیزنهاور (یک شریان اصلی تغذیه کننده منطقه مرکزی شیکاگو ) در شمال، خیابان اشلند در شرق و خیابان هریسون، خیابان داخلی اصلی پردیس راش، در جنوب واقع شده است.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان راش شیکاگو

مفهوم سازمانی شامل یک پایه هفت طبقه مستطیل شکل است که شامل امکانات تشخیصی و درمانی جدید است که در بالای آن یک برج تخت منحنی پنج طبقه قرار دارد. این پایگاه به امکانات درمانی تشخیصی موجود متصل می شود تا یک پلت فرم مداخله ای پیوسته جدید ایجاد کند . بخشی از سطح زمین این پایگاه شامل یک بخش اورژانس است که به عنوان یک مرکز پیشرفته واکنش اضطراری برای شهر شیکاگو طراحی شده است. هندسه برج تخت، دید و نور طبیعی را برای اتاق بیماران به حداکثر می رساند و در عین حال محیطی را برای مراقبت های بهداشتی کارآمد و ایمن ایجاد می کند.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان راش شیکاگو
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 50
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


نمونه موردی بیمارستان بیمارستان راش شیکاگو، دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خارجی،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان در امریکا، نمونه موردی بیمارستان بیمارستان راش شیکاگو، تحلیل پلان بیمارستان خارجی، تحلیل بیمارستان خارجی در شیکاگو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.