نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان ایرانی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان میلاد تهران

نمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان میلاد تهران

کد محصول: B 25

بیمارستان به عنوان محل درمان بیماران، همواره با شاخص اطاقهای عمل مقایسه و دارای معنی و مفهوم خواهد بود. از اولین بیمارستانهایی که داریوش کبیر به واسطه احداث آنها در سرزمینهای باستانی تحت نفوذ ایران، در کتیبه های مصری لقب، نیکوکار بزرگ، را از آن خود کرد، تا بیمارستان افتخارآمیز جندی شاپور در زمان ساسانیان، وهمچنین از بیمارستانهای مشهور قرون سوم و چهارم ایرانیان تا ….. به امروز، تعریف بیمارستان به عنوان محل درمان بیماران، ثابت بوده لیکن درباره اطاقهای عمل همواره تغییراتی را در تعاریف ظرفیت، جانمایی، اختصاصات، معماری داخلی، ارتباطات با سایر بخشها، اندازه ها، پارت بندیهای عملکردی، تجهیزات و منصوبات پزشکی و غیرپزشکی ثابت و پرتابل، شاهد بوده و هستیم.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان میلاد تهران

از همه مهمتر چگونگی طراحی فضای نهایی اطاقهای عمل، بدون آنکه چیزی فدای چیز دیگر شده و قابلیت اجرایی و نگهداری این مجموعه را در طول بهره برداری، حفظ نماید، اصلی ترین هدف بیمارستان سازان بوده است.

اگر به تمامی پیچیدگیهای ذکر شده در بالا، اهمیت منظور نمودن امکان توسعه در ابعاد مختلفی که بعضی از آنها هنوز در آن مقطع، کشف و یا اختراع هم  نشده است را بیافزاییم، سختی و جامع نگری الزامی کار بیشتر روشن خواهد شد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هـزار تختخوابی میلاد به منظـور تأمیـن بخشی از نیـازهای درمــانی کشور و بیمه‌شدگان محتـرم سازمان تأمیـن اجتماعی, در تیر ماه 80 افتتاح گـردید. بیمارستان, در راستای مشتری مداری، تعهد به بهبود مستمر اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت و پیشگیری از آلودگی های محیطی خاک، هوا و آب های سطحی و زیرزمینی [روش اجرایی شناسایی و ارزیابی جنبه های زیست محیطی (P144-QM-01)]، اهداف کلان و خرد را تدوین نموده و مرتباً بازنگری می نماید و مصمم است ضمن ارائه خدمات درمانی با کیفیت مطلوب، قوانین و مقررات زیست محیطی کشور را نیز رعایت نموده و کمترین تأثیر نامطلوب را بر محیط زیست داشته باشد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان میلاد تهران

توزیع عمودی عملکردها بیمارستان میلاد

طبقه 1 : اتاق عمل جنرال، بخشهايICU ، CCU،ICU O.H ، جراحي قلب، بستري كوتاه مدت، اورژانس، ICU – B، دفتر پرستاري، دبيرخانه، مدير كشيك، معاونت درمان، معاونت اداري و مالي، مديريت طرح و برنامه، واحد آموزش، امور قراردادها، دفتر حقوقي، واحد آمبولانس، اتاق پليس.

طبقه 2 :   بخشهاي زنان زايمان 1 ، زنان زايمان 2 ، NICU 1 ، NICU 2 ، اتاق عمل زنان، بلوك زايمان، PICU ، اتاق مادران.

طبقه 4 : بخشهاي ارولوژي، اطفال، گوش و حلق و بيني.

طبقه 5 : بخشهاي ارتوپدی مردان ، ارتوپد زنان، فوق تخصص جراحي.

طبقه 6 : بخشهاي جراحي مردان، جراحي زنان، Post CCU، حراست، تجهيزات پزشكي

طبقه 7 :  بخشهاي داخلي، فوق تخصص داخلي، پشتيباني اورژانس

طبقه 8 :  بخش ژنيكولوژي

طبقه 9:  بخش 9 ، دفتر آسانسور

طبقه 10 : بخش 10

طبقه 11 : جراحي مغز و اعصاب

طبقه 12 : بخش فوق تخصص جراحي مغز واعصاب

طبقه 13:  مديريت بيمارستان، مديريت روابط عمومي.

طبقه 14:  شركت تامين سلامت

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان میلاد تهران
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 96
  • حجم فایل: 10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان میلاد تهران، دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان داخلی،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان میلاد ، نمونه موردی بیمارستان بیمارستان داخلی،  تحلیل پلان بیمارستان ایرانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.