نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بینارستان خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال آمریکا

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال آمریکا

کد محصول:B 7

در ابتدای روند طراحی با گروه مدیریت بیمارستان جلسات متعددی گذاشته شد و ۱۰ ارزش برای رسیدن به اهداف طراحی شناسایی شدند که در توضیحاتِ طرح به آنها پرداخته شده است. بیمارستان رندال به مساحت 334000متر مربع با هدف تجميع مراقبت‌هاي پزشكي و ايجاد يك مركز جديد مراقبت از اطفال در مركز پزشكي لگاسی امانوئل ايالت پورتلند آمریکا انجام شد.در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال آمریکا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال آمریکا

ساختمان بیمارستان رندال در9 طبقه شامل 165 تخت بيمارستاني براي مراقبت‌هاي وي‍ژه، روانشناسي و مراقبت‌هاي بارداري، سرطان و اختلالات خوني كودكان، اور‍ژانس كودكان و يك مركز جراحي با دسترسي به مركز جراحي بزرگسالان است.
بخش اورژانس دارای امکانات کامل ازمایشگاهی و تصویر برداری اختصاصی و اتاق های خصوصی است که قاب شیشه ای روی در هر اتاق علاوه بر تامین حریم خصوصی دید مراقبین را نیز فراهم میکند. بخش جراحی در طبقه زیرزمین قرار گرفته است و به طور مستقیم به واحد جراحی در بیمارستان بزرگسالان متصل شده است. علاوه براین داروخانه، امکانات کار درمانی و درمان جانبی و یک فضای بازی بزرگ کودکان نیز در این طبقه قرار گرفته است.

در سازماندهی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در طبقه اول از مفهوم همسایگی استفاده شده است. هر چهار اتاق دارای یک ایستگاه پرستاری و فضاهای پشتیبانی مجزا هستند که جابه جایی پرستاران را داده و موجب دسترسی و نظارت بهتر پرستاران می شود. طبقه سوم و چهارم به بخش سرطان و اختلالات خونی اختصاص دارد. تخت های تزریق در مقابل پنجره های رو به باغ قرار گرفته اند تا بیمار را در معرض نور طبیعی و منظره بیرونی قرار دهد.

طبقات ششم، هفتم و هشتم به بستری بیماران اختصاص دارد که توسط همسایگی های هشت اتاقه سازماندهی شده است. فراهم کردن امکاناتی برای حضور خانواده ها در اتاق بیماران مهم ترین رویکرد در محوریت دادن به مراقبت خانواده ها است. هر اتاق مجهز به کاناپه ها

ی تخت شو دو نفره و کمدهایی برای لوازم شخصی است. طراحی این بیمارستان با استراتژی های متعددی در زمینه معماری پایدار آمیخته شده است راهکارهای مربوط به درمان طبیعی و تأثیرات محیط در بهبود و سلامت را دنبال می کند.

فهرست:

مقدمه و کانسپت

معرفی پروژه

بررسی همسایگی ها

بررسی سایت پلان

بررسی دسترسی ها

بررسی پارکینگ

بررسی فضاهاهی طبقه همکف

سازماندهی بخش ها

حوزه پشتیبانی

گالری ها

سیرکولاسیون افقی

سیرکولاسیون عمودی

حوزه های عملکردی کلان

فضاها

سازماندهی بخش ها

بررسی حوزه درمانی-اورژانس

فضاهای اورژانس

بررسی حوزه درمانی-آزمایشگاه

فضاهای آزمایشگاه

بررسی طبقه زیرزمین

حوزه درمانی-بخش جراحی

فضاهای بخش جراحی

حوزه درمانی-بخش مراقبت های ویژه جراحی

بررسی طبقه اول

حوزه درمانی-بخش مراقبت های ویژه نوزادان

بررسی طبقه دوم

حوزه درمانی-بخش سرطان و اختلالات خونی

بررسی طبقه سوم

حوزه درمانی-بخش سرطان و اختلالات خونی

سایر طبقات

حوزه های عملکردی کلان

نسبت های فضایی طبقه اول

نسبت های فضایی طبقه دوم

نسبت های فضایی کل طبقات و فضاها

مقطع

بررسی مصالح و سازه

بررسی فضاهای داخلی

بررسی اتاق بستری

بررسی فضاهای خدماتی

تصاویر سایر فضاهای داخلی

بررسی طراحی منظر

بررسی نور در شب

منابع

—————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان کودکان رندال آمریکا،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:88
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیا،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان ویکتوریا استرالیاش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.