نمونه موردی خانه سالمندان

دانلود پاورپوینت نمونه موردی خانه سالمندان در اوساکا ژاپن،به همراه پلان ها و تصاویر

نمونه موردی اقامتگاه سالمندان

نمونه موردی خانه سالمندان در اوساکا ژاپن

کد محصول: V 10

پرداختن به مسائل سالمندان با توجه به صنعتی شدن جوامع و تبعات اقتصادی- فرهنگی و اخلاقی آن، بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین با توجه به این که شمار سالمندان در کشور ما در حال افزایش است، باید امکانات بسیاری برای این افراد فراهم آید تا در حد امکان به نیازهای روانی، اجتماعی و جسمانی آنها پاسخ داده شود.

نمونه موردی خانه سالمندان در اوساکا ژاپن

به جرات می توان گفت که یکی از رموز موفقیت مجتمع اقامتی سان سیتی، در گفت و گوی هوشمندانه و سلیس عناصر معماری و مخاطبین سالمند نهفته است، که صمیمیتی انکارناپذیر و منحصر به فرد را برای این مجموعه به ارمغان آورده است.

ایده اصلی در طراحی این مجموعه پیروی از اصول طراحی محلات مسکونی است و ساختار حجمی پروژه را بازوهای کم ارتفاع و آرامی تشکیل داده اند که به سادگی توسط یک کریدور خطی که ارتفاعی بیشتر از سایر بناها دارد به هم متصل شده اند.

چرخش بازیگوشانه یکی از بازوها (که نبودش پروژه را در معرض خطر یکنواختی قرار می دهد) به سادگی مفهوم انبساط را جهت خوانایی فضای ورودی به مخاطبین القا می کند. به نظر می رسد گسترش افقی توده کم ارتفاع و نسبتا متخلل مجتمع در ایجاد ارتباط میان بنا و بافت کم ارتفاع پیرامون آن نیز موفق بوده است.

هندسه حاکم در حیاط های مرکزی، چیدمان فضای سبز و قرارگیری عناصر سایت نیز همان طور که انتظار می رود از خطوط راست و منظمی تشکیل شده که موجب سهولت دسترسی و استفاده سالمندان، به خصوص بیماران تحت مراقبت های خاص از این فضا ها گردیده است.


 

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی خانه سالمندان در اوساکا ژاپن،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 38
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


نمونه موردی خانه سالمندان در اوساکا ژاپن

خانه سالمندان، خانه سالمندان اوساکا ژاپن، دیاگرام خانه سالمندان اوساکا ژاپن، تحلیل پلان خوابگاه اوساکا ژاپن، نقشه اتوکدی اقامتگاه سالمندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.