نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بینارستان خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان سئول

نمونه موردی بیمارستان خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان سئول

کد محصول: B 17

بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول که در سال 2003 تأسیس شد، در یک منطقه شهری با تقاضای بالا برای خدمات پزشکی و دسترسی عالی واقع شده است و دارای یک محیط طبیعی خوب در مجاورت کوه Bulgok و Tancheon است.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان سئول

این بیمارستان با برند دانشگاه ملی سئول و تیم پزشکی برتر در مدت کوتاهی به عنوان یک بیمارستان عمومی منطقه به سرعت در حال رشد بوده است. با این حال، چنین پیشرفت سریعی باعث محدودیت رشد شد زیرا عرضه در مقایسه با افزایش سریع تقاضا کوتاه بود، به این دلیل که تخت‌ها، امکانات پزشکی و فضای پارک کافی نبود.

به منظور حل سریع چنین مشکلاتی و ورود به مرحله توسعه جدید، بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول تصمیم به انتخاب یک پیمانکار برای ساخت و ساز مبتنی بر کلید گرفت. با شروع تابستان 2009، این پروژه در نهایت در بهار 2013 از طریق طراحی دقیق، فرآیند تغییر طرح، کار ساخت و ساز به مدت سه سال و پشتیبانی مستمر طراحی پس از انتخاب ما به عنوان معمار واجد شرایط برای طراحی تفصیلی از طریق مشورت در 30 دسامبر 2009 تکمیل شد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان سئول

ساختمان جدید در شیب سمت راست ورودی به بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول واقع شده است. محل در مجاورت ساختمان اصلی و متمایل به سمت غرب است. ما تا آخرین ثانیه که پیشنهاد نهایی تأیید شد، به دلیل اختلاف در مورد مسائلی مانند ارتباط با ساختمان اصلی موجود، شکل زمین و در نظر گرفتن جهت، با سؤالات و نگرانی های دائمی روبرو بودیم.

سپس در نهایت طرح جایگزین با شکل زمین به عنوان آخرین پیشنهاد تایید شد. اگر چیدمان باعث ناراحتی شود، محدودیت‌های اساسی ایجاد می‌کند که حتی با وجود جهت‌گیری مناسب یا رعایت سایر شرایط، قابل رفع نیست. ساختمان جدید بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول با این فرض شروع می شود که ارتباط با ساختمان موجود برقرار شود و مشکل بخش غربی حل شود.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان سئول
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 2 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


نمونه موردی بیمارستان بیمارستانسئول، دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خارجی،دانلود پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان در کره جنوبی، نمونه موردی بیمارستان بیمارستان سئول، تحلیل پلان بیمارستان خارجی، تحلیل بیمارستان خارجی در سئول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.