دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماری

رساله مجتمع آموزشی فرهنگی کودک

رساله مجتمع آموزشی فرهنگی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R 2 

رساله مجتمع آموزشی فرهنگی کودک

امروزه به دلیل آپارتمان نشینی و حرکت مردم به سمت زندگی ماشینی در کلان شهر ها به ویژه تهران و نبودن فضای کافی، انرژی در کودکان سرکوب شده و باعث مشکلات اعم از بی تحرکی، کم شدن رشد و عدم تمرکز آنها برای یادگیری شده است. به همین دلیل شناخت مولفه هایی که بتواند در طراحی فضا به مدیریت هیجانات کودکان منجر شود ضروری به نظر می رسد. لذا هدف از این پژوهش برسی فضا های باز و نیمه باز و تاثیر معماری آن در مدیریت هیجانات این کودکان است. به نظر میرسد اگر فضا طبق ارگونومی بدن کودک باشد و آن فضا مختص کودک باشد، تخلیه انرژی کودک بهتر صورت می گیرد و همچینین به نظر می رسد فضای مورد نظر باید آزادی عملکرد را برای کودک فراهم کند و در عین حال امینیت داشته و نظارت پذیر باشد.

در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پایان نامه مجتمع آموزشی فرهنگی کودک تقدیم شما عزیزان گردد.

یادگیری از جمله مسائل حائز اهمیت در زندگی افراد هر جامعه می باشد. اکنون این نکته قابل درک است که محیط بهتر، آموزش و پرورش مطلوب تری را در پی خواهد داشت، لذا به موازات توسعه سیستم هـا و برنامـه هـای آموزشی، الگوی محیطی فضاهای یادگیری نیز می بایست تکامل یابد.طراحی محیط های ساخته شده اگر به درستی صورت گیرد می تواند بهترین زمینه برای رشد خلاقیت کودک را فراهم آورد. هر چند خلاقیت بالقوه در انسان به ودیعه نهاده شده است، اما ظهور آن مستلزم پرورش است.

رساله مجتمع آموزشی فرهنگی کودک

از آنجا که اوج خیالپردازی و کنجکاوی کودک در سنین 6 و 7 سالگی رخ می دهد، با ورود کودک به مدرسه و قرار گرفتن تحت تعلیمات مشخص و ثابت مدرسه، به نوعی خلاقیت و آفرینشگری از وی سلب می شود.بنابراین بر آن شدم تا با طراحی فضای ویژه کودکان مقطع دبستان( 6 تا 11 سال) در جهت انگیزش خلاقیت کودک گام بردارم. در طراحی این مکان سعی در به کارگیری ضوابط طراحی معماری منطبق با شرایط جسمی و روانی کودک گردیده است. همچنین درگیر کردن کودک با محیط طبیعی از طریق تلفیق فضاهای باز و بسته، و ایجاد المان ها و ساخته های خوانا، آشنا و متنوع برای کودکان و فضاهای بازی متناسب کودک از دیگر اهداف این طرح است که ارتقا دهنده تعامل کودک با محیط می باشد.بنابراین در صورت برنامه ریزی صحیح و منسجم محیط کودک می تواند با ایجاد فرصت، تحریک و تشویق در فرایند خلاقیت و آفرینشگری کودک تاثیر گذار باشد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجتمع آموزشی فرهنگی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

    قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

رساله معماری مجتمع آموزشی فرهنگی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله مجتمع آموزشی فرهنگی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله مجتمع آموزشی فرهنگی کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.