نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل برج العرب دبی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل برج العرب دبی

کد محصول:H 5

این هتل ۵ ستاره با ارائه تسهیلات لوکس و تجملی، نیاز میلیونرها و میلیاردرهای سراسر جهان را برآورده می سازد. هتل برج العرب دبی امنیت و حریم خصوصی را برای افراد معروف و نیز تاجران بین المللی تأمین می کند.در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی هتل برج العرب دبی تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

هزینه این خدمات برای هر شب اقامت در اتاق معمولی ۶۰۰ دلار و برای اقامت در سوئیت سلطنتی ۸۰۰۰ دلار است. بازدیدکنندگان با پرداخت مبلغ ۲۵ دلار می توانند از مکان های مجلل و عمومی هتل بازدید کنند؛ که این قیمت در مقابل خرید از رستوران ها و مغازه های کادو فروشی هتل قابل استرداد است.

این هتل ۵ ستاره با این فرض که مردم تمایل دارند برای تجملات، کیفیت خدمات و لوکس بودن محیط هزینه بیشتری بپردازند، در سال ۱۹۹۹ در جزیره ای با فاصله ۲۸۰ متری از ساحل ساخته شد و شرایطی به وجود آورد که مهمانانش با خودروهای رولزرویس هتل، به وسیله یک جاده به این هتل دسترسی پیدا می کنند. به این معنی که اگر در این هتل اتاق رزرو کنید و درخواست ترانسفر فرودگاهی کنید، با ماشین های رولز رویس به استقبال شما آمده و شما را تا ورودی هتل می رسانند. هر یک از ۲۰۲ اتاق هتل شامل یک تلویزیون پلاسمای ۴۲ اینچی و روتختی مارک ورساچه برای تخت های مجلل است.

تمام اتاق های لوکس در هتل برج العرب دبی به شکل دوبلکس ساخته شده اند که بوسیله یک راه پله مارپیچ به هم متصل هستند. هر طبقه میز پذیرش مختص به خود و آسانسورهای شخصی دارد که تضمین کننده امنیت و حریم خصوصی مسافران است. پیشخدمت ها هر زمانی که افراد به آن ها احتیاج داشته باشند، در دسترس هستند. همچنین جهت اطمینان از اینکه کمترین مزاحمت را ایجاد کنند، از طریق ورودی های جداگانه وارد اتاق مهمانان می شوند. اتاق های دو خوابه سلطنتی که با طلا و سنگ مرمر تزئین شده اند، تخت های گردان، سینمای شخصی و اتاق های رختکن دارند و از اتاق های متوسط هتل بزرگتر هستند.

لابی آتریوم برج العرب بلندترین آن در نوع خود در جهان است. زیرا در ارتفاع ۱۸۰ متری واقع شده. آتریوم بیش از یک سوم فضای داخل هتل را در برمی گیرد. درحالیکه معماری بیرونی هتل یک معماری کاملاً مدرن است، اما معماری داخلی هتل ترکیبی از سبک شرقی و غربی به صورت بسیار لوکس می‌باشد. در لابی نیم طبقه، یک فواره، یک ستاره سه بعدی اسلامی را به وجود می‌آورد. با وجود اندازه بزرگ برج العرب، تنها ۲۸ طبقه دوبل با ۲۰۲ سوییت دارد. کوچک‌ترین سوئیت ۱۶۹ متر مربع و بزرگ‌ترین آن ۷۸۰ متر مربع می‌باشد.

 قیمت هر سوئیت، از ۱۰۰۰ دلار(هر شب) تا ۱۵ هزار دلار متغیر است و سوئیت سلطنتی گرانترین آن است، که شبی ۲۸ هزار دلار می‌باشد. ستون‌های سفید توسکانی و راه پله‌های مارپیچ مرمری با برگ‌های کار شده بر روی نرده‌ها تأثیر هنر کلاسیک را بر روی طراحی داخلی هتل نشان می‌دهد. حمام‌های SPA مانند با موزائیک‌های کف و دیوار با شکل‌های هندسی عربی، که در تمام ساختمان یافت می‌شود، قابل توجه‌است.

—————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی هتل برج العرب دبی ،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:68
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل برج العرب دبی،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل برج العرب دبی،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل برج العرب دبی،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل برج العرب دبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.