نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند

کد محصول:H 12

هتل 5 ستاره هایت که در آمستردام واقع شده است، اولین هتل در نوع خود در هلند خواهد بود. ساختمان بیمارستان تاریخی به عنوان بخشی از یک هتل 211 اتاق جدید تغییر شکل داده است.در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند

علاوه بر این، این ساختمان دارای تمام امکانات رفاهی است که می توان از یک هتل بین المللی 5 ستاره انتظار داشت، با مرکز کنفرانس، بارها، رستوران با تراس، و امکانات اسپا و تناسب اندام در دسترس.

چالش اصلی در طراحی هتل جدید ریجنسی توسعه زبانی معماری بود که لایه‌های تاریخ را در این بافت پیچیده رعایت کند. این امر از نظر معماری از طریق حفاظت از سه نمای تاریخی به دست آمده است، که هر کدام را به شیوه منحصر به فرد خود تغییر می دهند تا در ساختار جدید ساختمان قرار بگیرند .

افزوده جدید نشان دهنده گذار از اندازه های کوچک مقیاس است که می توانید در ساختمان های اطراف پیدا کنید به مقیاس بزرگتر از طریق حجم ساختمان، طراحی نما و استفاده از مصالح . مورد دوم به ساختمان های سربازخانه های بزرگ در امتداد خیابان سرپا اشاره دارد.

ساختمان تا حد امکان در سطح خیابان که یک برنامه عمومی یا شهری قرار دارد شفاف است. خود سایت حجم فشرده ای را دیکته می کند که استفاده کارآمد از طرح و روابط برنامه ای داخلی را به حداکثر می رساند.

—————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:30
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره آمستردام هلند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.