نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل رویال سنگاپور

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل رویال سنگاپور

کد محصول:H 6

شاخصه اصلی هتل رویال سنگاپور،باغهای آسمانی و طبقات تجهیز شده با تراس استخرها،اسپا و مسیرهای عقب نشسته از نمای اصلی بنا می باشد.این هتل مدرن،ددر رویدادها و وقایع خاص،امکان برگزاری همایش تا ظرفیت 500 نفر را داراست.در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی هتل رویال سنگاپور تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل رویال سنگاپور

کلید ایده طراحی فرم بنا و ماهیت موضوع ،در خلق طرحی فوق العاده ، با درجه ای بالا از راحتی و امکانات بود .،از همکاران و رهبر تیم معماری پروژه می گوید : طراحی یک پروسه خطی نیست ، روندی تکرارشونده در ارتباط با مجموعه هتل های می باشد ،که موجب شده  پروسه خیلی جذابی در طراحی شکل بگیرد . ما در طرح نکاهی کلی نگر به موضوع داشتیم و این سبب خلق روابطی پویا در طراحی داخل و خارج بنا گردیده است .

در هتل رویال سنگاپور از معماری سبز استفاده شده است، معماری سبز یا معماری پایدار یکی از گرایش‌ها و رویکردهای نوین معماری است که در سال‌های اخیر مورد توجه عده زیادی از طراحان و معماران معاصر جهان قرار گرفته است. این معماری که برخاسته از مفاهیم توسعه پایدار می باشد در پی سازگاری و هماهنگی با محیط زیست یکی از نیازهای اساسی بشر در جهان کنونی است.

هدف از ایجاد ساختمان‌های سبز بهبود یافتن آب و هوا ، جلوگیری از اتلاف انرژی مصرف شده جهت سرمایش و گرمایش و جلوگیری از اثرات منفی ساخت و ساز بر محیط زیست است. قبل از هر چیز که یک ساختمان سبز خلق شود مانند هر چیز دیگر به یک خالق احتیاج دارد . این موضوع یعنی ایجاد ساختمان سبز به سلامت فردی که در آن و در محیط اطراف آن زندگی می کند کمک خواهد کرد و از او پشتیبانی خواهد کرد و از او پشتیبانی خواهد کرد و باعث رضایت مندی و سودمندی آنان خواهد شد.

هرچند به جهت صرفه‌جویی انرژی و نگهداری لازم به نظر می‌رسد که درهمه‌ی قسمت‌های یک هتل لامپ‌ها و منابع نوری مشابه به کار گرفته شود تا هزینه‌هاکاهش یابد و راندمان عملی بالا رود، اما ضرری که یکنواختی و کسالت بار بودن فضاها در دفع مراجعان ایجاد می‌کند بسیار قابل توجه است.

بررسی انواع هتل‌ها ثابت می‌کندکه فضای رستوران و قهوه‌خانه‌ها بهتر است کاملاً متفاوت و با نورپردازی ویژه طراحی شود و حتی ورودی مجزا و فضای روان‌شناختی متفاوتی برای آنها خلق شود. در بسیاری ازکشورهای جنوب آسیا که مکان‌های غذاخوری در کنار هتل تعریف می‌شوند و کمتر به رستورانی مجزا برمی‌خوریم، به صورت عرف رستوران با هویتی مستقل طراحی می‌شود و زیر مجموعه‌ای از امکانات اقامتگاه به حساب نمی‌آید.

—————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی هتل رویال سنگاپور ،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:45
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل رویال سنگاپور،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل رویال سنگاپور،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل رویال سنگاپور،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل رویال سنگاپور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.