نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس

کد محصول:H 11

هتل مدرن تایمز که توسط تمرین معماری ایتن طراحی شده و توسط پیمانکار اصلی HRS ساخته شده است، از موقعیت مکانی عالی در میان تپه های بالای شهر برخوردار است.در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس

برای دسترسی آسان با ماشین، در مجاورت بزرگراه قرار دارد، تنها یک پرتاب سنگ از موزه جدید چارلی چاپلین با کوه‌ها، قلب خود Vevey، و سایت معروف میراث جهانی یونسکو با تاکستان‌های Lavaux در نزدیکی آن قرار دارد. به لطف موقعیت بسیار قابل مشاهده اش، به نظر می رسد ساختمان ها با آغوش باز از بازدیدکنندگان خود درست پس از خروج از جاده اصلی استقبال می کنند. هتل مدرن تایمز به دروازه جدیدی به منطقه تبدیل شده است و نمادی از حضور چارلی چاپلین در Vevey است.

این هتل بین جاده های اصلی شمال و محله مسکونی آرام شهر به سمت جنوب قرار دارد که هنوز در حال توسعه است. از نظر موقعیت خود، که به موازات دامنه تپه قرار دارد، خود ساختمان هم کل منطقه قابل ساخت سایت را مشخص می کند و هم به محافظت از آن کمک می کند.

این ساختمان کاملاً در توپوگرافی شیب دار طبیعی سایت با بهره گیری کامل از نقش برجسته آن تعبیه شده است و توسط یک باغ محوطه سازی شده بزرگ احاطه شده است. در قلب این پارک، می توان در میان رنگ های مدیترانه قدم زد و با حوض کوچکی در مجاورت تراس اصلی در قسمت جنوبی هتل روبرو شد. این تراس که توسط یک سایبان محافظت می شود، مناظر عالی به دامنه کوه “Rochers de Naye” ارائه می دهد.

این ساختمان در طول سایت کشیده شده است اما نمای آن به صورت ریتمی از عناصر شکسته شده تنها توسط دو چین طراحی شده است که ورودی اصلی هتل و موقعیت رستوران را اعلام می کند. نوارهای فلزی که در اطراف ساختمان قرار دارند در غیر این صورت افقی بودن آن را برجسته می کنند. صفحات لعاب عمودی با رنگ گرم – قهوه ای، برنزی و خاکستری – به ساختمان شخصیتی ظریف و در عین حال آرام می بخشد. نمای شمالی هتل مانند دنباله ای از هواپیماها است که با توجه به دیدگاه خاص فرد و همچنین با تغییر نور طبیعی، ظاهر خود را تغییر می دهند.

—————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:43
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل تایمز در کشور سوئیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.