نمونه موردی هتل ایرانینمونه موردی هتل

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد

کد محصول:H 4

هتل سلام مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع و زیر بنای 11000 متر مربع احداث شده است. این هتل در 13 طبقه به همراه 14 باب اتاق، 50 سوئیت و 4 آپارتمان بنا شده است. واحد های اقامتی هتل سلام مجهز به امکانات کامل اقامتی، با استاندارد های ایرانگردی و جهانگردی طراحی و ساخته شده است. هتل چهار ستاره سلام مشهد با ارائه خدمات و امکاناتی از قبیل سالن های رستوران، کافی شاپ، استخر و سونا پذیرای گردشگران گرامی می باشد.‏در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد

هتل سلام در مرکز استان خراسان رضوی، شهر مشهد، و در دو کیلومتری مهم‌ترین بخش این شهر یعنی آرامگاه امام هشتم شیعیان واقع شده است. هدف از ساخت این هتل، سرویس‌دهی به مسافران و زائران در نزدیک‌ترین فاصله از مقصد زیارتی آنها بود. هتل سلام مشهد در زمینی به مساحت ۳۶۵۰ متر مربع در ۱۳ طبقه احداث شده است. این هتل با زیربنایی معادل ۱۱ هزار متر مربع در میان نمونه‌های مشابه شاخص است. هتل سلام مشهد یک هتل ۴ ستاره محسوب می‌شود. با این حال اثری از اشاره به این موضوع در نام یا معرفی رسمی آن نیست.

هتل سلام مشهد نیز همانند بسیاری از بناهایی که طی چند دهه اخیر و به ویژه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی طراحی و ساخته شده‌اند، فاقد ارزش معماری خاصی است و تنها از حیث جزئیات طراحی اهمیت دارد. در نمای هتل سلام مشهد شاهد استفاده از سنگ گرانیت و تراورتن به همراه شیشه هستیم که ظاهری مدرن را برای آن به ارمغان می‌آورد. این هتل دارای بخش اداری مجزایی نیز و فضاهای اداری آن در سرتاسر هتل پخش شده‌اند که یکی از معضلات اصلی به شمار می‌رود.

عناوین اصلی و سرفصل‌های پاورپوینت تحلیل هتل سلام مشهد:

موقعیت بنا

دیاگرام ارتباطی هتل

پلان تیپ طبقات فرد

پلان تیپ طبقات زوج

تحلیل پلان‌ها

فضاها

سیرکولاسیون

دیاگرام ارتباطی طبقات

—————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد ،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:40
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل سلام مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.