نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل ایرانی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان

کد محصول:H 2

هتل عباسی دارای 225 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق های معمولی یک تخته و دو تخته، چشم انداز و پردیس، سوئیت های معمولی، قاجار، صفوی،سبز و نیز آپارتمان دو و سه خوابه بوده و همگی اتاق ها مجهز به سیستم های ایمنی و مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشند. ‏در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان

نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ منظره ای بدیع را برای اتاق های مشرف به باغ به ارمغان می آورد. سبک معماری قاجار و صفوی در برخی از سوئیت ها، از جمله عناصر طراحی داخلیست که در کمتر هتلی در جهان نظیر آن یافت می شود.

اصفهان نصف جهان و پایتخت هنر اسلامی در قلمرو کشور پر قدمت و پهناور ایران ، نگینی در دل خود دارد که به گفته بسیاری قدیمیترین هتل جهان است . این اقامتگاه بی نظیر و بی همتا تزئینات بی همتایی از هنر عصر صفوی به عنوان زیباترین و تکامل یافته ترین سبک معماری اسلامی ایران در دل خود جا داده که میهمانان هتل را چنان شیفته خود میکند که کمتر مسافر هنردوستی را توان دل کندن از این زیبایی ها میدهد .

این مجموعه به دستور شاه سلطان حسین صفوی ، ساخته شد و آن را به مادر خویش پیشکش کرد . از این رو ، مدرسه و کاروانسرای مادر شاه نامیده شد . از مجموعه بناهای یاد شده ، مدرسه از همه مشهورتر و به اعتبار کاشیکاری ظریف و بی همانند آن ، از زیباترین آثار تاریخی اصفهان و جهان به شمار   میرود. .

این کاروانسرا در دو طبقه و صحن وسیع ساخته شده که از میان آن نهر فرشادی می گذرد و فضای آن هر بیننده ای را حیران می کند. هم اکنون مهمانسرای عباسی اصفهان به لحاظ پیشینه تاریخی سیصد ساله و ویژگی کاربردی و نیز آثار هنری ارزشمندی در قالب هنرهای اسلامی و ایرانی به عنوان یک موزه گرانبها و کهن ترین هتل دنیا شهرت دارد.

چایخانه سنتی مهمانسرا واقع در ضلع شمالی باغ، به عنوان نخستین چایخانه سنتی جهان به شمار می رود. همچنین موزه دایمی قرآن های خطی مهمانسرا از باارزش ترین و دیدنی ترین بخش های این مجموعه است. سادگی و استواری این بنا با فضایی دلگشا و آرام ، شکوه و زیبایی میدان نقش جهان را به یاد می آورد که گوهر بازمانده از عهد صفوی است. .

کاروانسرای مادر شاه نیز همچون دیگر کاروانسراهای صفوی حیاطی مربع شکل در میان دارد که طول هر ضلع آن هشتاد متر است . در هر ضلع حیاطی ایوانی قرار دارد که حجره های دو طبقه سفید رنگ در کنار آن صف کشیده اند .

—————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان ،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:120
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان ،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان ،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان ،دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل عباسی اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.