نمونه موردی مجموعه ورزشینمونه موردی مجموعه ورزشی خارجی

پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی برامپتون کانادا

پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی برامپتون کانادا

کد محصول:V 4

زبان مدرن دقیق و حساسیت شهری برای ایجاد حس منحصر به فرد مکان و مقصد مدنی برای این مرکز ورزشی و تفریحی در جامعه به سرعت در حال توسعه شمال برامپتون، انتاریو ، کانادا استفاده می شود.در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی برامپتون کانادا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی برامپتون کانادا

طراحی مرکز فوتبال برامپتون منعکس کننده تغییرات جمعیتی بسیاری از مناطق شهری کانادا است. این مرکز نیازهای جامعه نوظهور آسیای جنوبی خود را با ارائه یک مرکز فوتبال در سطح شهر و یک فضای جمع آوری جامعه از طریق واژگان مدرن متمرکز بر شهرنشینی و مکان یابی مدنی برآورده می کند.

فضاهای روشن، باز و رنگارنگ نشان دهنده هویت جامعه و آرزوهای «ورزش» است. و ایجاد یک حضور برجسته که “جامعه” و “برند شهر” را تایید می کند. شیشه های نما کامل و گرافیک های شیشه ای لمینت «بیلبوردهای حومه شهر» را برای ورزش ایجاد می کنند. خلیج‌های لعاب‌دار به خیابان‌ها اجازه می‌دهند مناظری به مزارع داشته باشید و منظره خیابان را متحرک کنید. نوارهای شیشه رنگی به صورت پویا در سراسر دیوار پرده ساختمان برای ایجاد حرکت و فعالیت استفاده می شود. رنگ‌های اشباع‌شده که هم برای جامعه آسیای جنوبی و هم برای شادابی لباس‌های فوتبال آشنا هستند، برای جبران پالت پایه نقره‌ای و سفید انتخاب شده‌اند.

رویکرد شهری به سایت حومه شهر – این طرح با درگیر کردن خیابان و چارچوب برنامه ریزی با روابط فضایی معنادار، یک رویکرد شهری را برای یک سایت نمونه اولیه حومه اعمال می کند. جابجایی جفت جعبه های عرصه به شکستن مقیاس و تعریف یک گوشه “فضای مدنی” و یک “حیاط ورود” داخلی کمک می کند. این فضاها حرکت را در محل شناسایی می کنند و یک قلمرو عابر پیاده پایدار ایجاد می کنند.

قابلیت تبدیل + انعطاف پذیری – در ابتدا به عنوان یک مکان هاکی روی یخ برنامه ریزی شده بود، اما با رشد و تغییر جمعیت در برامپتون، مشتری درخواست زمین های ورزشی کرد که در عوض برای فوتبال داخل سالن ساخته شده بودند – ورزش مورد علاقه جامعه جنوب آسیا . علیرغم این تغییر در دستور برنامه، هدف طراحی این بود که ساختمانی را تصور کنیم که با این حال، هنوز هم بتواند 1) برای سایر فعالیت ها انعطاف پذیر باشد، 2) به طور مستقل عمل کند و 3) با ورزش های دیگر در آینده سازگار باشد. این ساختمان به گونه ای طراحی شده است که قابلیت تبدیل به هاکی و سایر ورزش های داخلی را داشته باشد و اندازه و مقیاس بندی شده است تا با 4 برنامه مستقل که به طور همزمان اجرا می شوند، از جمله رویدادهای نمایشگاه تجاری با مجموعه ای از عملکردهای مداوم جامعه، کار کند.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی برامپتون کانادا،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:36
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی برامپتون کانادا،پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی برامپتون کانادا،پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی برامپتون کانادا،پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی برامپتون کانادا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.