نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

تحلیل و بررسی دو نمونه خوابگاه ایرانی

تحلیل و بررسی دو نمونه خوابگاه ایرانی

کد محصول:V 8

در این پروژه به نقد و بررسی دو نمونه خوابگاه ایرانی می پردازیم،در نمونه اول خوابگاه شقایق در شهر یزد را مورد بررسی قرار میدهیم و در نمونه دوم خوابگاه یاس مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه خوابگاه ایرانی تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

1-خوابگاه شقایق

خوابگاه شقایق با زیر بنای ۵۶۰۰ متر از سال ۷۸ مورد بهره برداری قرار گرفته است. تعداد دانشجویان دختر استفاده کننده از این خوابگاه ۵۰۰ نفر است که در ۲۸ سوئیت و در دو طبقه اسکان داده شده اند.هر سوئیت شامل سه اتاق خواب نشیمن و آشپزخانه می باشد و برای هر سوئیت دو سرویس و حمام در نظر گرفته شده است. در معماری ساختمان از معماری سنتی یزدالهام گرفته شده است. ساختمان در اطراف یک حیاط مرکزی وسیع شکل گرفته است و ارتباط بین بنا و حیاط با استفاده از راهروهای نیم باز صور می گیرد.

2-خوابگاه یاس

این خوابگاه که قبلا به خوابگاه ۴۱۶ نفره نام گذاری شده بود با ظرفیت ۵۲۵ نفر در سال ۷۳ تاسیس شد اتاقهای این خوابگاه ۳، ۲ و ۴ نفره هستند که در ۲۶ سوئیت اسکان داده شده اند تا چند سال پیش هر سوئیت شامل ۴ اتاق در دو طبقه یک حمام یک دستشویی، انبار، آشپز خانه و یک نشیمن مشترک بود ولی در طی تغییرات سالهای اخیر آشپزخانه و سرویس ها به دلیل مشکلات تاسیساتی و کمبود جا از داخل اتاقها حذف و یک اتاق دیگر جایگزین آن ها شده است. سرویس ها به سالن مطالعه و آشپزخانه نیز به سالن تلوزیون منتقل شده است. در حال حاضر، خوابگاه علاوه بر اتاقها دارای یک سالن مطالعه یک سالن ،تلویزیون چهار اتاق جنبی برای تشکل ها، نمازخانه و اتاق میهمان می باشد.


 

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی دو نمونه خوابگاه ایرانی
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:40
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه خوابگاه ایرانی،پاورپوینت تحلیل نمونه خوابگاه دانشجویی ایرانی،پاورپوینت تحلیل نمونه خوابگاه داخلی،پاورپوینت تحلیل نمونه خوابگاه دانشجویی،پاورپوینت تحلیل نمونه موردی خوابگاه دانشجویی ایرانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.