نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی اثر لوکوربوزیه همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی لوکوربوزیه

کد محصول: V 13

در سال 1930، لوکوربوزیه برای طراحی خوابگاهی به خدمت گرفته شد که قرار بود دانشجویان سوئیسی دانشگاه بین المللی در پاریس را در خود جای دهد . در آغار، این معمار و پیر جینِرِت، همکارش در آن زمان پروژه را ،به دلیل تنشی که با حمایت سوئیسی ها بعد از پیشنهاد معماران برای مسابقه طراحی ساختمان سازمان ملل داشتند، رد کردند ولی سر انجام، آن ها این پروژه را خوب ارزیابی کرده و با بودجه ای محدود این خوابگاه را طراحی کردند . اگرچه، پروژه را درجهتی هدایت کردند که مجموعه ای از اصول مدرن لُکُربزیه را به کاربرد و لُکُربزیه هم مجبور شد تا قبل از طراحی هر پروژه ای، بر معماری مسکونی تمرکز کند .

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی لوکوربوزیه

کارفرما از لکوربوزیه خواست که به غیر از خانه های دانشجویی، ساختمانی در تراز همکف برای فعالیت های مشترک پیش بینی کند. ساختمانی که به آرامی در اطراف بنای اصلی نشسته است و حتی ذره ای لطمه به زیبایی فرم بنا وارد نکرده است. پاویون سوئیس در یک معنا، اصول معماری ویلایی را در یک ساختار بزرگتر و پر جنب و جوش تر، در معرض دید عموم قرار می دهد.

یکی از نکات جالب توجه در این بنا، تنوع بازشوهاست که باعث تنوع نفوذ نور در داخل بنا می باشد که به نظر می رسد با توجه به نوع عملکرد داخلی، نوع بازشو بیرونی، متفاوت شده است و این هنر کسی مثل لکوربوزیه است.


 

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی اثر لوکوربوزیه همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت خوابگاه دانشجویی لوکوربوزیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.