نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT امریکا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

کد محصول: V 12

تاثیر طبیعت فنلاند با جنگل های وسیع و دریاچه های متعدد را در آثار آلوار آلتو معمار فنلاندی که شهرت وی پس از سال 1930 در دوران جوانی و با طراحی بناهایی ارزشمند در کشورش، جهانی شده بود، به وضوح می توان مشاهده کرد.

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

در طرح های آزاد و ارگانیک آلتو که ملهم از سنت های تاریخی از شکل طبیعت فنلاند بود، احجام مکعب شکل و زوایای قائم به ندرت دیده می شود. وی علاوه بر معماری به طراحی مبلمان و بعدها لباس و لوازم برقی نیز پرداخت. کار او در تغییر مصالح از فولاد به چوب و شیشه ابتکار جدیدی در طراحی وسایل منزل بود. وی در سال 1946 طراحی خوابگاه جدید دانشجویی برای دانشگاه MIT آمریکا را انجام داد.

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

سایت این پروژه در محدوده اقامتی محوطه دانشگاه در امتداد رودخانه چارلز آمریکا قرار داشت. آلتو که تا این زمان فقط سقف و تیغه ها را موجی شکل ساخته بود، فرصتی یافت که دیواره های خارجی را نیز بدین شکل بسازد که سبب سبکی و ظرافت می شد. گرچه ابن پروژه به دلیل شرایط بد اقتصادی ناشی از جنگ بسیار محدود شده بود، اما آلتو کوشید از روحیه قفس مانند معمول در این گونه ساختمان ها اجتناب کند. در این ساختمان شخصیت فرد از بین نمی رود و تنوعی که با تغییر وسعت، فرم و طرح اتاق ها فراهم آمده، به همه ساکنین این واحدها برای زندگی استقلال می دهد.


 

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT امریکا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.