نمونه موردی مجموعه ورزشینمونه موردی مجموعه ورزشی خارجی

پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی سنگاپور

پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی سنگاپور

کد محصول:V 3

 

مرکز ورزشی سنگاپور یک پروژه کلیدی در طرح جامع توسعه شهری و امکانات ورزشی دولت سنگاپور است که جامعه ای پایدار، سالم و فعال تر را در همه سطوح مشارکت در سراسر کشور ترویج می کند. که برای استفاده طولانی مدت از ابتدا طراحی شده است، استاندارد جدیدی را برای سازگاری و یکپارچگی اجتماعی تعیین خواهد کرد.در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی سنگاپور تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی سنگاپور

از نظر حرکت، محوطه وسیع قابل پیاده‌روی در مستقیماً به شبکه‌های پیاده‌روی محلی و دوچرخه‌سواری و سیستم اتصال پارک در سراسر جزیره سنگاپور متصل می‌شود و اتصال عالی را به ساحل وسیع‌تر مرکز شهر، به باغ‌ها ارائه می‌دهد.کنار خلیج و مناطق مسکونی اطراف .

در اطراف محوطه فضاهای عمومی ، از اسکله و اتصالات گرفته تا « تفرجگاه ورزشی» مرتفع، ترکیبی متنوع و شدید از استفاده‌های ورزشی، اجتماعی و اوقات فراغت آشکار می‌شود که گزینه‌های زیادی هم برای ورزشکاران و هم برای تماشاگران فراهم می‌کند. کل محوطه با یک رویکرد فلسفه و طراحی ثابت در منظره، سایه و پناهگاه و روشنایی متحد شده است، که سطوح راحتی و کیفیت تجربه متناسب با آب و هوای استوایی سنگاپور و انتظارات عمومی را فراهم می کند.

یک مکان ورزشی پیشرفته با ظرفیت 55000 صندلی، با هوا خنک برای راحتی و با سقف متحرک و صندلی جمع شونده برای پشتیبانی از گسترده ترین طیف رویدادهای ورزشی و تفریحی در طول سال طراحی شده است.

گنبد استادیوم به عنوان یک سایبان محافظ یکپارچه در نظر گرفته شده است که تمام بخش‌های طرح اصلی را از طریق یک «گردشگاه ورزشی» عمومی به هم متصل می‌کند. با دهانه ای بیش از 310 متر، استادیوم ملی بزرگترین سازه گنبدی آزاد در جهان خواهد بود.

در روزهای غیر رویدادی، این فضاهای بسیار فراگیر از طریق شلوغی و فعالیت های متنوع 24 ساعته، الهام بخش مشارکت جامعه خواهد بود. امکانات مرکز ورزشی سنگاپور عبارتند از:

استادیوم ملی 55000 نفری با سقف جمع شونده و خنک کننده راحت

مرکز آبی OCBC با ظرفیت 3000 نفر، قابل ارتقا تا 6000 ظرفیت برای رویدادهای خاص

یک سالن چند منظوره سرپوشیده، مقیاس پذیر و انعطاف پذیر در چیدمان

41000 متر مربع فضای خرده فروشی تجاری با پارک آبی یکپارچه اوقات فراغت و صخره نوردی

فضای اداری برای انجمن ورزشی ملی سنگاپور و مرکز اطلاعات و منابع ورزشی شامل کتابخانه

موزه ورزش سنگاپور و مرکز بازدیدکنندگان

مرکز ورزش های آبی برای ورزشکاران و علاقه مندان به قایق های کانو، کایاک و قایق اژدها

استادیوم سرپوشیده سنگاپور با ظرفیت 12000 صندلی

طیف متنوعی از امکانات ورزشی اجتماعی از جمله زمین های سخت، اسکیت

پارک ، گوشه های تناسب اندام، مسیرهای دویدن و دوچرخه سواری، کاسه چمن، زمین والیبال ساحلی و غیره.

 

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی سنگاپور،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:73
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی سنگاپور،پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی سنگاپور،پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی سنگاپور،پاورپوینت تحلیل نمونه مجموعه ورزشی سنگاپور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.