تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی رایگاننمونه موردی مجتمع مسکونی

پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی هاوکینز انگلستان

پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی هاوکینز انگلستان

کد محصول:A 14

پروژه ای با زیربنای 6750 مترمربع ،که درسال 2015 موفق به کسب جایزه بناهای جدیدی که در جهت پیشرفت های استانداردهای معماری تلاش می کنند و تحت نام  (جایزه خانه های جدید برای پیشرفت های برجسته معماری) می باشند، شده است.در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی هاوکینز انگلستان تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی هاوکینز انگلستان

تیم معماری  هاوکینز و براون توسط گروه ریجال هوم جهت طراحی پروژه ساختمانی و مسکونی کیوب برگزیده شدند. این مجموعه در خیابان ونلاک ، منطقه هاکنی در بریتانیا ساخته شده است . مجموعه مسکونی کیوب ، واقع در خیابان 17 – 21 ونلاک ، یکی از منحصر به فردترین بناهای بلند در استفاده از ساختار های سازه ای متشکل از چوب و فلز می باشد و نیز بلندترین ساختمان در اروپا با استفاده از ساختار سازه چوبی به شیوه الوار متقاطع  است.ارتفاع این بنا با تعداد 10 طبقه خود به 33 متر می رسد .

پروژه مجتمع مسکونی هواکینز با زیربنای 6750 مترمربع ،که درسال 2015 موفق به کسب جایزه بناهای جدیدی که در جهت پیشرفت های استانداردهای معماری تلاش می کنند و تحت نام  (جایزه خانه های جدید برای پیشرفت های برجسته معماری) می باشند، شده است. . این جایزه، از جمله رویداد های مهم در زمینه استاندارد در لندن می باشد . طراحی ساختار این مجموعه به صورت صلیبی و پیچ خورده می باشد . هدف از چنین ایده ای بدست آوردن دید و منظر بیشتر برای بلوک ها،خلق فضاهای باز بیشتر و محصور در احجام بنا ، دسترسی به نور و هوای تازه جهت کلیه سطوح و کاربری های این مجموعه می باشد .

طبقه همکف این مجموعه به کاربری تجاری با مساحت حدود 1190 مترمربع اختصاص داده شده است ،که دارای دید و منظر و اشراف به مسیر خیابان الکس اسمیت می باشد. به گفته طراح و مدیر عامل شرکت خانه های سلطنتی ، طرح صلیبی،به عنوان یک عامل مهم در بالا بردن کیفیت در معماری، در این طرح می باشد.خانه های طراحی شده در این طرح دارای 3 جبهه دسترسی به فضای باز هستند،بنابراین به آب و هوای منطقه نیز توجه شده است.در این طرح تضمینی برای وجود فضای تراس جهت هر واحد وجود دارد،که دارای منظری فوق العاده از محیط اطراف می باشد .

—————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی هاوکینز انگلستان،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:50
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی هاوکینز انگلستان،پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی هاوکینز انگلستان،پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی هاوکینز انگلستان،پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی هاوکینز انگلستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.