نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دختران اثر لویی کان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دختران اثر لویی کان

کد محصول: V 16

لویی کان که در بستر معماری مدرن آمریکا پرورش یافته بود، به وضوح معماری مدرن و نتایج و عواقب آن را می شناخت. او تلاش داشت تا در بستر اجتماعی و فکری زمان خود، اندیشه ای بپروراند که انسان را به معماری شایسته خود بازگرداند و انسان را با وجود بی کران خود که برای انسان مدرن بیگانه می نمود آشنا کند. لویی کان که خود از بطن معماری مدرن برخاسته بود، معتقد بود معماری مدرن که زمانی بهترین و مناسب ترین گزینه نسبت به سایر شیوه ها بود، به آشفته گرایی و سلیقه پردازی دچار شده و جایگاه انسان در مکان فراموش شده است. او علت اصلی را ضعف روان بخشی و ارج نهادن به حیات انسانی در قالب های مادی معماری می دانست.

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دختران اثر لویی کان

یکی از ساختمان های قابل توجه در محوطه کالج براین ماور در پنسیلوانیا خوابگاه کالج برای دختران ، توسط معمار مشهور لوئیس کان طراحی شده است. ساختمان خوابگاه در کنار محله ای واقع در حاشیه شهر، نزدیک دانشکده قرار گرفته است. خوابگاه دانشجویان در بنای وسیعی به صورت پیوسته برای تعداد 150 دختر پیش بینی شده است.

خوابگاه های معمار مشهور فیلادلفیا لوئیس کان بین سالهای 1960-1964 طراحی شده است. کان به عنوان یکی از معماران درجه یک قرن بیستم با اشکال ساده ی خود در سبک بین المللی در سال 1971 مدال طلای AIA را به خاطر طراحی این خوابگاه کسب کرد.

 این خوابگاه از سه فرم مربع با یک فرم خطی اتصال دهنده آن ها تشکیل شده است و به عبارت دیگر شامل سه الماس هر کدام با جای 10000 فوت مربع که با فاصله­ی معمول در مرکز  و هر یک دارای سالن های غذاخوری و سالن ورودی و فضاهای داخلی است. طرح در اطراف سه فضای عمودی مشترک گسترش می­یابد که بر فراز این فضاها نورگیرهای بزرگی قرار گرفته و در دیوارهای این فضای مرکزی تاسیسات ساختمان جاسازی شده است.


 

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دختران اثر لویی کان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 29
  • حجم فایل: 3 مگابایت  

قیمت قبلی: 120000 تومان


نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دختران اثر لویی کان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.