تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی رایگاننمونه موردی مجتمع مسکونی

نمونه موردی دو مجتمع مسکونی در کشور اسپانیا

دانلود نمونه موردی دو مجتمع مسکونی در کشور اسپانیا

کد محصول:A 1

در این پروژه به تحلیل و بررسی دو نمونه مجتمع مسکونی واقع در کشور اسپانیا می پردازیم،که در ادامه به معرفی هریک می پردازیم .در نمونه اول مجتمع مسکونی والدن را بررسی میکنیم که  از نخستین پروژه های بلندپروازانه ی اجرایی ریکاردو بافیل است که به بسیاری از مشکلات زندگی شهری مدرن پرداخته است. این بنا مستقر در نزدیکی خرابه کارخانه سیمان قدیمی واقع شده و در سال 1975 میلادی، در اسپانیا ساخته شد.

در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا نمونه موردی مجتمع مسکونی در اسپانیا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

ساختار خاصی از مسکن و ایده ارائه فضاهای عمومی و باغ، از پژوهش های پیشین بافیل بود که برای ساکنان بنا، کیفیت لذت بخش بهبود یافته زندگی را باعث می شد. این ساختمان شامل 14  مجموعه آپارتمان است که گروه بندی شده و حدود پنج حیاط و در بالا آن ها دو استخر شنا می باشد.در نمونه دوم  پروژه ژانادو شامل 18 واحد آپارتمان است که برای تابستان در نظر گرفته شده است.

نمونه موردی دو مجتمع مسکونی در اسپانیا

این بنا، توسط ریکاردو بافیل در سال 1971 طراحی شد. ایده این پروژه، با الهام از فرم قلعه بوده که در نزدیکی پرتگاه واقع شده است. این پروژه مکعبی با هندسه صلب است که بر روی سطح خارجی آن شکست هایی ایجاد شده که نمایی زیبا با نمایش نور و سایه ی خیره کننده بوجود آورده است. جزئیات بومی و عناصر سقف با هم این نمای نامنظم که ترکیبی از اصول مدرن با عناصر سنتی را باعث شده اند.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی دو مجتمع مسکونی در اسپانیا،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:78
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

نمونه موردی دو مجتمع مسکونی در اسپانیا،دانلود نمونه موردی نمونه موردی دو مجتمع مسکونی در اسپانیا،پاورپوینت تحلیل و بررسی دو مجتمع مسکونی در اسپانیا،به همراه پلان ها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.