تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی رایگاننمونه موردی مجتمع مسکونی

نمونه موردی مجتمع مسکونی ایرانی در مهر شهر کرج

دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی ایرانی در مهر شهر کرج

کد محصول:A 1

در رقابتی که برای  طراحی مجتمع مسکونی در مهرشهر کرج، بین 30 شرکت مشاوره مهندسی و طراحی ایران در گرفت، طرح شرکت ContemporARchitectURban برنده رقابت‌ شد. هدف اصلی برگزارکنندگان این رقابت، یافتن راه های جدید جهت توسعه ساخت و ساز مسکن برای قشر متوسط جامعه، متناسب با فرهنگ و نیازهای جامعه ایرانی بود.

در ادامه با سایت معمارگرام همراه باشید تا نمونه موردی مجتمع مسکونی ایرانی در مهر شهر کرج تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

نمونه موردی مجتمع مسکونی ایرانی در مهر شهر کرج

گروه طراحان ContemporARchitectURban که توسط علی گرمارودی، امین منصفی و رضا رودنشین تاسیس شده، در مجموع برای طراحی این مجتمع مسکونی، در سایتی با مساحت 750 هزار مترمربع و شامل 6 هزار واحد مسکونی، 6 اصل را در نظر داشته اند:

1- ایجاد فضای اصلی جهت یکپارچه سازی بخش های مختلف مجتمع

2- طراحی و ساخت فضاهای شناخته شده

3- رعایت سلسله مراتب از فضاهای عمومی به فضاهای شخصی

4- رعایت معنای مسکن در فرهنگ ایرانی

5- توزیع یکسان امکانات با در نظر گرفتن سلسله مراتب فضایی و ساختار مجتمع

6- تداوم ایجاد فضاهای عمومی سبز

این مجتمع شامل سه بخش مسکونی است که توسط باغی که در طول قرار دارد به هم متصل می شوند. طراحی باغ از باغ های سنتی و قدیمی ایرانی الهام گرفته شده است. فعالیت ها و امکاناتی مانند فعالیت های بازرگانی، فرهنگی و مذهبی هم در امتداد این محور طراحی شده اند.

مجتمع مسکونی مهر شهر کرج

در بخش میانی هر یک از بخش ها پارکی عمومی قرار گرفته که با یک مسیر پیاده رو به پارک مرکزی وصل می شود. ساختمان های اصلی مانند مساجد، مدارس ابتدایی و زمین های ورزشی هم در این پارک ها قرار خواهند گرفت و دسترسی ساکنان مجتمع به آن ها بسیار آسان خواهد بود.

 نمونه موردی مجتمع مسکونی ایرانی در مهر شهر کرج

آپارتمان های این مجتمع برای پاسخ گویی به گوناگونی سلیقه خانواده های ایرانی در انواع متفاوت طراحی شده و در طبقه همکف هر کدام مهدکودک، فروشگاه ها و دیگر امکانات مورد نیاز قرار گرفته. هر کدام از این بخش های مسکونی دارای حیاط میانی و زمین بازی مختص به کودکان هستند.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی مهرشهر کرج،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:45
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

نمونه موردی مجتمع مسکونی مهر شهر کرج،پاورپوینت تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی مهرشهر کرج،به همراه پلان ها و تصاویر،دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی مهر شهر کرج به همراه پلان ها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.